Potykacze reklamowe

Potykacze reklamowe zewnętrzne wraz z grafiką

Odpowiednia ekspozycja komunikatów reklamowych dobrana do miejsca, a także przedmiotu reklamy, jest bardzo ważnym czynnikiem, decydującym o skuteczności i odbiorze przekazu. Żyjąc w czasach kultury Internetu, kiedy większość sygnałów reklamowych oraz akcji promocyjnych odbywa się właśnie w sieci, wciąż pozostają pewne rejony branże, w których konieczna jest tradycyjna reklama w postaci na przykład baneru czy plakatu reklamowego.

Banery reklamowe, roll up-y, gabloty, plakaty czy stojaki, to wszystko tradycyjne nośniki reklamy. Aby były skuteczne, muszą być przede wszystkim czytelne, mieć nieskazitelną jakość oraz chwytliwy i inteligentny przekaz. Bardzo ważny jest dobór odpowiedniego nośnika do branży czy też produktu, jaki chcemy promować. Dla przykładu roll up-y to skuteczne i praktyczne narzędzie reklamy stosowane na konferencjach czy targach branżowych, z kolei gabloty reklamowe sprawdzają się najlepiej w placówkach medycznych oraz szkoleniowych. Gdzie zatem możemy zastosować potykacze reklamowe i co zrobić, aby były skuteczne?

Potykacze reklamowe – reklama, która działa tu i teraz

W każdym komunikacie reklamowym występuje tak zwane wezwanie do działania (Call to Action), np. Kup teraz, zamów już dziś, nie czekaj, nie zwlekaj, musisz to mieć! W przypadku reklamy umieszczanej na potykaczach reklamowych, dobrze opracowany plakat może przynieść szybki efekt. Potykacze reklamowe, czyli dwustronne ekspozytory, przeznaczone do profesjonalnej ekspozycji plakatów reklamowych, to atrakcyjna i skuteczna forma promocji.

Tego typu forma reklamy najlepiej sprawdzi się jako reklama restauracji, kawiarni lub różnego rodzaju instytucji kultury. Umieszczone bezpośrednio przy placówce, w miejscach o dużym natężeniu ruchu pieszych przykuwają uwagę, przedstawiając ofertę, kuszą i zapraszają do środka. Potykacze pozwalają na dwustronną ekspozycję materiałów promocyjnych, dzięki czemu komunikat jeszcze lepiej trafia do odbiorców. Potykacze reklamowe zewnętrzne są bardzo estetyczne, wykonane z najwyższej jakości materiałów i odporne na szkodliwe działanie warunków atmosferycznych.

Banery reklamowe, które sprzedają

Nieodłącznym elementem potykacza jest baner czy też plakat reklamowy. Dobrze zaprojektowany i profesjonalnie wydrukowany baner to klucz do sukcesu. Reklama musi przykuwać uwagę odbiorcy. Oryginalna grafika, nasycone kolory oraz spójny i zaskakujący przekaz to klucz do sukcesu. Warto zaufać w tej kwestii specjalistom, którzy profesjonalnie zajmą się zaprojektowaniem reklamy wizualnej, a następnie wydrukiem. Zamawiając potykacze reklamowe można także zamówić druk banerów reklamowych, co zagwarantuje produkt najwyższej jakości.


Opublikowano

w

przez

Tagi:

Komentarze

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *