długopisy reklamowe z nadrukiem

Długopisy reklamowe sposobem na ciekawą promocję

Długopisy reklamowe są gadżetem, który szczególnie jest popularny i rozpowszechniany. Ten drobny przedmiot jest bardzo potrzebny w życiu codziennym i zawsze mamy go pod ręką. Wiele firm wykorzystuje długopisy do celów marketingowych, te działania  cieszą się szczególną skutecznością.

Długopisy reklamowe z nadrukiem

Producenci, jak również dystrybutorzy długopisów oferują możliwość naniesienia na powierzchnię artykułów piśmienniczych nadruków za pomocą różnych metod. Dzięki nowoczesnym technologiom można osiągnąć bardzo precyzyjne efekty. Klient może zlecić swój projekt grafiki, logo, tekstu czy obrazka.

Różne metody znakowania długopisów

Bardzo znaną metodą znakowania długopisów jest technika tampodruku. Ma ona szerokie zastosowanie. Za pomocą specjalnego stempla nanosi się nadruk. Daje ona trwały i ładny efekt. Można za pomocą tej metody nanosić nadruki na nieregularne formy.

długopisy reklamowe z logo

Klienci chętnie wybierają również metodę graweru laserowego. Dzięki tej technice osiągany jest imponujący efekt, można tworzyć dzięki niemu skomplikowane wzory. Bardzo ładnie prezentuje się długopisy firmowe wykonane tą metodą. Zazwyczaj grawerowanie laserowe stosuje się w znakowaniu długopisów metalowych.

Do zaokrąglonych powierzchni dedykowany jest szczególnie sitodruk. Grafiki i napisy wykonane tą metodą są bardzo dobrej jakości, oddają wyraziste barwy oraz wszelkie detale.

Kolejnym sposobem na bardzo efektowne znakowanie jest nadruk brokatem.  Często decydują się na ten sposób popularne marki, by podkreślić swój charakter. Długopisy ozdabiane są barwnym brokatem za pomocą specjalnej metody druku.

Dzięki tym wszystkim metodom można osiągnąć wyjątkowe efekty i podnieść prestiż danego artykułu piśmienniczego.

Długopisy reklamowe z grawerem sposobem na klienta

Te drobne gadżety reklamowe, jakimi są tanie długopisy mogą wiele zdziałać dla swojej firmy. Właściwy wygląd, chwytliwe hasło lub logo wzbudzą zainteresowanie osób obdarowanych gadżetem. Dzięki nim potencjalny klient chętniej sięgnie po usługi i produkty danej marki, w jego świadomości zakorzeni się nazwa i logo firmowe. Zazwyczaj długopisy reklamowe rozdaje się podczas różnych imprez, festynów i targów firmowych. W ten sposób trafiają one do wielu osób i poszerzają kampanię reklamową.

Komentarze

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *